021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

جعبه فیوز بی ام و bmw

تعمیرگاه بی ام و

جعبه فیوز در خودروهای بی ام و (BMW) یکی از اجزای مهم سیستم برق خودرو است که برای حفاظت از مدارهای الکتریکی خودرو در برابر جریان های بالا و احتمال خطر بروز آتش سوزی طراحی شده است. این جعبه شامل یک یا چند فیوز است که هر کدام به یکی از مدارهای برق خودرو وصل شده است.

جعبه فیوز بی ام و در محلی از خودروی بی ام و نصب شده است که به راحتی قابل دسترسی باشد. معمولاً در اکثر خودروهای بی ام و، جعبه فیوز در محل قرارگیری باطری قرار می گیرد.

جعبه فیوز بی ام و

جهت جایگزینی فیوز در جعبه فیوز بی ام و، ابتدا باید به دقت دستورالعمل های تعویض فیوز در دفترچه راهنمای خودرو مطالعه شود.

جعبه فیوز بی ام و 320

جعبه فیوز بی ام و 320 شامل یک جعبه کوچک است که در داخل آن چندین فیوز قرار دارد که به ترتیب مدارهای الکتریکی مختلفی در خودرو متصل می‌شوند. جعبه فیوز در بی ام و 320 عموما در قسمت پایینی سمت راننده در نزدیکی پایه پایانه باطری قرار دارد. در برخی مدل‌های بی ام و 320، جعبه فیوز در قسمت بالایی کنسول مرکزی یا در قسمت کناری موتور نیز قرار داده شده است.

اگر خودرو شما مشکل در روشن شدن دارد پس حتما مقاله 10علت روشن نشدن ماشین را مطالعه کنید.

برای دسترسی به جعبه فیوز بی ام و 320، ابتدا باید کلید را از سوئیچ اتصال برق خارج کرده و سپس پوشش جعبه فیوز را باز کنید. در صورتی که به دلیل خرابی فیوزها، مشکلاتی در عملکرد برقی خودرو دارید، باید فیوزهای مربوطه را باید فیوزهای مربوطه را با فیوز جدیدی با ولتاژ و آمپر مشابه جایگزین کنید. قبل از تعویض فیوزها، حتما باید جدول فیوزها و مدارهای مربوط به آن را در کتابچه راهنمای خودرو بررسی کنید تا فیوز مناسب برای مدار مورد نظر را پیدا کنید.

همچنین در صورتی که فیوز جدید نیز بلافاصله بعد از تعویض دوباره سوخت، باید از یک کارشناس ماهر خودرو یا نمایندگی بی ام و برای بررسی دقیق تر سیستم برق خودرو استفاده کنید. باطری سازی بی ام و

لازم به ذکر است که تعویض فیوز بیش از حد فراوان و پشت سر هم ممکن است نشانه یک مشکل جدی در سیستم برق خودرو باشد و باید به طور سریع مشکلات را برطرف کرد.

جعبه فیوز بی ام و X3

جعبه فیوز بی ام و X3 شامل یک جعبه کوچک است که در داخل آن چندین فیوز قرار دارد و به ترتیب مدارهای الکتریکی مختلفی در خودرو متصل می‌شوند. جعبه فیوز در بی ام و X3 عموما در قسمت پایینی سمت راننده، در نزدیکی پایه پایانه باطری قرار دارد. همچنین، در برخی مدل‌های بی ام و X3، جعبه فیوز در قسمت کناری موتور قرار دارد.

بیشتر بدانید: هزینه نگهداری بی ام و

برای دسترسی به جعبه فیوز بی ام و X3، ابتدا باید کلید را از سوئیچ اتصال برق خارج کرده و سپس پوشش جعبه فیوز را باز کنید. در صورتی که به دلیل خرابی فیوزها، مشکلاتی در عملکرد برقی خودرو دارید، باید فیوزهای مربوطه را با فیوز جدیدی با ولتاژ و آمپر مشابه جایگزین کنید.

قبل از تعویض فیوزها، حتما باید جدول فیوزها و مدارهای مربوط به آن را در کتابچه راهنمای خودرو بررسی کنید تا فیوز مناسب برای مدار مورد نظر را پیدا کنید.

لازم به ذکر است که در صورتی که فیوز جدید بلافاصله بعد از تعویض دوباره سوخت، باید از یک کارشناس ماهر خودرو یا نمایندگی بی ام و برای بررسی دقیق تر سیستم برق خودرو استفاده کنید.

جعبه فیوز بی ام و 528

جعبه فیوز بی ام و 528 شامل یک جعبه کوچک است که در داخل آن چندین فیوز قرار دارد و به ترتیب مدارهای الکتریکی مختلفی در خودرو متصل می‌شوند. جعبه فیوز در بی ام و 528 عموما در قسمت پایینی سمت راننده، در نزدیکی پایه پایانه باطری قرار دارد.

برای دسترسی به جعبه فیوز بی ام و 528، ابتدا باید کلید را از سوئیچ اتصال برق خارج کرده و سپس پوشش جعبه فیوز را باز کنید. در صورتی که به دلیل خرابی فیوزها، مشکلاتی در عملکرد برقی خودرو دارید، باید فیوزهای مربوطه را با فیوز جدیدی با ولتاژ و آمپر مشابه جایگزین کنید.

قبل از تعویض فیوزها، حتما باید جدول فیوزها و مدارهای مربوط به آن را در کتابچه راهنمای خودرو بررسی کنید تا فیوز مناسب برای مدار مورد نظر را پیدا کنید.

لازم به ذکر است که در صورتی که فیوز جدید بلافاصله بعد از تعویض دوباره سوخت، باید از یک کارشناس ماهر خودرو یا نمایندگی بی ام و برای بررسی دقیق تر سیستم برق خودرو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم تخصصی کاتب فقط مشاوره و خدمات خودروهای زیر را انجام میدهد

لطفا بابت سایر خودروها تماس نگیرید