021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

سنسورهای بی ام و bmw

سنسور بی ام و bmw

وظیفه سنسورهای بی ام و چیست؟ bmw چه سنسورهایی دارد؟ سنسورهای بی ام و چگونه کار می کنند؟ در ادامه همراهمان باشید تا با سنسورهای بی ام و آشنا شوید و نحوه عمکلرد آنها را بدانید تا بتوانید از خودرویتان نهایت لذت را ببرید.
تعداد زیادی سنسور در bmw به کار می‌روند تا اطلاعات مختلفی را از وضعیت و عملکرد ماشین جمع‌آوری و ارسال کنند. این سنسورها شامل سنسورهای دما، فشار روغن، سیستم خنک‌کننده، میزان انتشار و سرعت خودرو می‌شوند. به کمک این اطلاعات، سیستم‌های مختلف خودرو مانند سیستم ترمز، سیستم موتور و غیره، به طور موثرتر و دقیق‌تر عمل می‌کنند.

در حال حاضر، خودروهای معمولی مجهز به ده‌ها یا حتی صدها سنسور هستند که هر جنبه‌ای از عملکرد و محیط آنها را پوشش می‌دهند. این سنسورها شامل انواع مختلفی از حسگرها هستند که وظایف مختلفی از جمله اندازه‌گیری سطح اکسیژن، تشخیص جریان هوای انبوه، اندازه‌گیری دمای مایع خنک کننده، اعلام هشدار نقطه کور، کمک به پارک و غیره را بر عهده دارند.

اگر سنسورهای بی ام و شما کار نکرد یا دچار اختلال شده حتما با تعمیرگاه تخصصی بی ام و تماس بگیرید.

سنسورهای بی ام و

8 سنسور اصلی در bmw چیست؟

سنسورهای مهمی که در خودرو ضروری هستند چیست؟ هشت سنسور کلیدی خودرو عبارتند از: سنسور جریان هوا، سنسور دمای هوای ورودی، سنسور موقعیت دریچه گاز، سنسور دمای آب، سنسور موقعیت میل بادامک، سنسور موقعیت میل لنگ، سنسور ضربه و سنسور اکسیژن.

آیا BMW از رادار استفاده می کند؟

دوربین‌ها و سنسورهای رادار BMW شما تشخیص می‌دهند که خودروی جلویی سرعت خود را کاهش می‌دهد، به طور خودکار سرعت BMW شما را کاهش می‌دهد و در صورت لزوم به آرامی ترمز را فشار می‌دهد.

آیا BMW سنسور جلو دارد؟

BMW شما به هر دو سنسور پارک جلو و عقب به نام کنترل فاصله پارک یا PDC مجهز شده است. سنسورها نواحی جلو و عقب خودرو را کنترل می کنند و به موانع احتمالی هشدار صوتی و تصویری می دهند.

چگونه سنسور پارک BMW را خاموش کنیم؟

برای غیرفعال کردن سنسور پارک BMW، ابتدا به منوی تنظیمات خودرو بروید. سپس گزینه مربوط به سیستم پارک را پیدا کرده و وارد آن شوید. در اینجا، شما می‌توانید میزان صدای هشدار صوتی را تنظیم کنید یا امکانات دیگر مربوط به سنسور پارک را تغییر دهید. اگر می‌خواهید سنسور پارک را کاملاً غیرفعال کنید، می‌توانید گزینه مربوطه را غیرفعال کنید یا به طور دستی آن را خاموش کنید. برای این کار، باید با فشار دادن دکمه دستیار پارک، که معمولاً در سطح دنده قرار دارد، سنسور را خاموش کنید. همچنین، با انتخاب دنده عقب، سیستم به طور خودکار روشن می‌شود و می‌توانید سنسور را غیرفعال کنید.

سنسورهای پارک BMW چگونه کار می کنند؟

اگر نمی دانید چگونه سنسور پارک را فعال کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید. به محدوده سرعت 35 کیلومتر در ساعت و فاصله حداکثر 1.5 متری از ردیف وسایل نقلیه پارک شده رسیدید. در این شرایط، سیستم کمکی پارک با استفاده از سنسورهای اولتراسونیک فضای پارک را اندازه گیری می‌کند. بعد از شناسایی فضای پارک به اندازه کافی بزرگ توسط “دستیار پارک”، باید این فضا را علامت‌گذاری یا تأیید کنید تا به شما کمک شود در آنجا پارک کنید.

آیا خودروهای BMW GPS دارند؟

بله، خودروهای BMW اکثراً مجهز به سیستم موقعیت‌یابی جهانی (GPS) هستند. این سیستم‌ها با استفاده از ترکیب یک تلفن بی‌سیم یکپارچه و ارتباط هندزفری، مکان خودرو را مشخص می‌کنند و اطلاعات مربوط به مکان را به راننده ارائه می‌دهند. این ویژگی ایمنی، امنیت و راحتی را برای رانندگان BMW فراهم می‌کند و تجربه رانندگی آنها را بهبود می‌بخشد.

سنسور اکسیژن BMW چیست؟

سنسور اکسیژن در BMW شما چه می کند؟سنسور اکسیژن یک قسمت بسیار حیاتی از سیستم تنظیم سوخت خودروی BMW است. این سنسورها به ماژول کنترل نیرو (PCM) اطلاعات در مورد میزان اکسیژن موجود در سیستم اگزوز و آلاینده‌ها ارائه می‌دهند. اطلاعات ارائه شده توسط سنسورهای اکسیژن به PCM کمک می‌کنند تا نسبت هوا به سوخت را درون محفظه احتراق موتور با تنظیم میزان سوخت تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *