021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

صافکاری نقاشی بی ام و

یکی از بهترین و محبوب‌ترین خودروهای وارداتی در ایران، بی ام و است که جزو گرانترین و لاکچری‌ترین خودروهای سطح جهان به شمار می‌آید.

اتومبیل‌های ساخته شده توسط این برند نسبت به سایر کمپانی‌ها دارای قیمت بسیار بالاتری هستند و از طرفی قیمت این خودرو در ایران نسبت به دیگر کشورها بسیار بالاتر و بیشتر می‌باشد.

صافکاری و نقاشی بی ام و bmw جدید

بی ام و دارای قیمت بسیار بالایی است ولی با این وجود همواره در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارد و همواره شاهد تعداد فراوان این خودرو در خیابان‌ها و سطح شهر هستیم.

باتوجه به فراوانی تعداد خودروها در سطح شهر، امکان تصادف این خودروها نیز افزایش می‌یابد پس نیاز به صافکاری و نقاشی که بتواند به شکل عالی ماشین شما را تعمیر کنند جزو اساسی ترین نیازها به شمار می‌آید.

بیشتر بدانید: تعمیر موتور بی ام و bmw

زمانی که خودرو بی ام و از قسمت بدنه آسیبی ببیند دچار رنگ رفتگی و یا موج‌دار شدن بدنه می‌شود که بسیار نمایان است؛برای برطرف کردن این مشکل و بازگرداندن خودرو به حالت اولیه باید به صافکاری مراجعه کنند تا متخصصین این کار مشکل را برطرف کنند.

نکته مهمی که وجود دارد این است که هرچه صافکار و نقاش مهارت بیشتری داشته باشد می‌تواند به نحو بهتری مشکل و نقص را برطرف کند و خودروی شما مانند روز اول بی نقص شود.

اما ممکن است سوال شود که در چه مواردی نیاز به صافکاری و نقاشی داریم، درصورتی که موارد زیر وجود داشت می‌‌توانید به یک مرکز صافکاری مراجعه کنید:

برای اینکه رنگ رفتگی خودرو را ترمیم کنید و یا بدنه را پولیش کنید.

صافکاری گلگیر، بدنه بی ام و، نقاشی و صافکاری درب، شاسی کشی و یا ستون کشی ماشین.

همچنین برای برطرف کردن تو رفتگی‌ها و تعمیر کردن صدمه‌های ایجاد شده در بدنه خودرو.

در کل برای اینکه ظاهر و زیبایی خودرو خود را به شکل قبلی‌اش بازگردانید می‌توانید به مرکز صافکاری و نقاشی مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: تعمیر و تعویض چراغ های بی ام و

صافکاری نقاشی حرفه ای بی ام و

هنگامی که می‌خواهند خودروهای کمپانی بی ام و را صافکاری کنند در مرحله اول باید بدانند که خودرو تا چه میزان آسیب دیده است و کدام بخش از خودرو آسیب دیده است و سپس اقدام به صافکاری و کارهای مورد نظر کنیم.

صافکاری و نقاشی اتومبیل‌های بی ام و از سخت‌ترین صافکاری‌ها به شمار می‌آید چون بدنه این خودرو دارای مقاومت بسیار بالایی است در نتیجه اگر بخواهند صافکاری کنند باید از ابزار پیشرفته و مهارت بالا استفاده کرد.

برای صافکاری بی ام و هم می‌توان از نوع بدون رنگ و هم با رنگ استفاده کرد؛ زمانی که تصادف‌های درون شهری رخ می‌دهد می‌توان با صافکاری بدون رنگ مشکلات و صدمه این خودرو را برطرف کرد.

صافکاری بدون رنگ بی ام و

یکی از دقیق‌ترین و بهترین نوع‌های صافکاری خودرو بی ام و، صافکاری بدون رنگ است که برای خودروهای خارجی نیز بسیار کارآمد است.

بدنه خودروهای بی ام و دارای دو لایه است و حتی در برخی نقاط دارای چند لایه می‌باشد بنابراین برای اینکه صافکار بتواند دسترسی آسانی به پوسته بدنه داسته باشد باید نقاط دقیق تو رفتگی و یا ضرباتی که به بدنه وارد شده است را مشخص کند و درنتیجه بتواند گره ضربه را مورد فشار قرار دهد تا صافکاری یا نقاشی صورت بگیرد.

صافکاری با رنگ بی ام و bmw

اگر به خودرو شما ضربات و آسیب‌های فراوانی وارد شده باشد و شدت آن زیاد باشد باید از صافکاری با رنگ استفاده کنید تا بتوانید آسیب وارده را برطرف کنید حتی در برخی از موارد باید بعضی از قطعات را تعویض نمود تا مشکل برطرف شود.

هنگامی که چنین آسیب‌هایی به خودرو وارد می‌شود، صافکار باید با دقت و توجه کامل و با استفاده از مهارت خود تمامی خطوط و یا خراش و درزهای ایجاد شده را با دقت زیاد تنظیم کند تا در مرحله بعد از صافکاری، خودرو آماده نقاشی و سایر مراحل می‌شود.

 

نقاشی بی ام و bmw

اگر یک خودرو دچار صدمات و آسیب‌هایی شود دو اتفاق ممکن است رخ دهد یا اینکه فقط صافکاری بدون رنگ صورت می‌گیرد و نیاز به نقاشی نیست و کار در اینجا به اتمام می‌رسد؛ ممکن است صافکاری با رنگ باشد که در پایان صافکاری وارد مرحله نقاشی می‌شویم که این مرحله نقاشی، آخرین مرحله برطرف کردن آسیب و مشکل خودرو می‌باشد‌.

صافکاری نقاشی بی ام و bmw همانند صافکاری آن از جمله کارهای سخت به شمار می‌آید چون مراحل این کار دشوار و پیچیده است ؛ از طرفی یکسری از عوامل و موارد نقاشی این خودروها را متمایز می‌کند که شامل:

جنس و نوع رنگ مورد استفاده، مراحل ترکیب رنگ، مراحل نقاشی و خشک کردن رنگ.

نوع رنگ مورد استفاده برای خودروهای کمپانی بی ام و از نوع خاص است زیرا این خودروها دارای رنگ زیبا و فوق‌العاده‌ای هستند از طرفی ممکن است برخی از رنگ‌ها از ترکیب چند رنگ خاص بدست بیایند که در این صورت با مهارت و دقت بالا این ترکیب خاص را باید تولید کرد.

آموزش صافکاری نقاشی بی ام و bmw

هنگامی که رنگ مورد نظر آماده شود نوبت به نقاشی خودرو می‌رسد که باید نحوه نقاشی درست و استاندارد باشد تا یک کار بی نقص تحویل دهند درواقع کمپانی‌های این خودروها از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند تا این خودرو را رنگ کنند.

روش نقاشی این خودروها هر چند سال یکبار تغییر می‌کند و از فناوری و تکنولوژی روز دنیا برای آن استفاده می‌کنند.

پس مرحله رنگ آمیزی و نقاشی خودرو نوبت به خشک شدن رنگ می‌رسد که به وسیله اشعه‌های خاص انجام می‌شود تا علاوه براینکه رنگ مورد نظر خشک شود، مقاومت رنگ بدنه نیز بیشتر می‌شود.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات بی ام و تخصص ماست
2 پاسخ
    1. درود بر شما ابوذر عزیز
      بله تعویض میکنیم. تمامی خدمات بی ام و برای صافکاری و نقاشی bmw را انجام میدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *