021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

تعمیر ترمز بی ام و

در این بخش می خواهیم راجع به تعمیر ترمز بی ام و بگوییم پس در ادامه با ما همراه باشید. یکی از قسمت‌های بسیار مهم در هر خودرو، بخش ترمز آن است که بر روی امنیت خودرو تاثیر بسیار زیادی دارد. در صورتی‌که ترمز خودرو بی ام و اختلال داشته باشد و کارایی مناسب از خود نشان ندهد، امنیت و سلامتی سرنشینان داخل خودرو به خطر می‌افتد.

تعمیر ترمز بی ام و
ترمزbmw

به همین دلیل رانندگان باید به طور مکرر سیستم ترمز را مورد بررسی قرار دهند و برای رفع مشکلات آن اقدام کنند. خودروی بی ام و بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های ترمز را دارد؛ اما باز هم ممکن است در گذر زمان و در اثر عوامل مختلف دچار مشکل شود. برای آشنایی بیشتر با نحوه تعمیر ترمز بی ام و، در ادامه مطلب با حضور گرمتان ما را دنبال کنید. برای تعمیر ترمز بی ام و به بهترین تعمیرگاه بی ام و مراجعه کنید.

نشانه‌های وجود اختلال در سیستم ترمز بی ام‌ و

خودرو بی ام و از بهترین سیستم ترمز بهرمند است؛ اما گاهی اوقات این سیستم دچار اختلالاتی می‌شود که نیاز به تعمیر دارد. برخی از نشانه‌هایی که وجود اختلال و مشکل را در سیستم ترمز خودرو بی ام و نشان می‌دهد، عبارت است از:

  • ایجاد صدا در ترمز خودرو: یکی از مهمترین نشانه‌هایی که خبر از وجود اختلال در سیستم ترمز خودرو بی ام و می‌دهد، ایجاد صداهای غیرعادی است. نوع صدایی که سیستم ترمز از خود بروز می‌دهد، اختلال موجود را مشخص می‌کند. اما دقت داشته باشید که در شرایط آب و هوایی مختلف، سیستم ترمز از خود صداهایی را بروز می‌دهد.
  • لرزش پدال ترمز: از موارد دیگری که نشان دهنده اختلال در سیستم ترمز خودرو بی ام و است، لرزش پدال ترمز خواهد بود. در مواقعی که یکی از بخش‌های سیستم ترمز دچار اختلال شده باشد، پدال گاز به خوبی عمل نمی‌کند و دچار ارزش خواهد شد. به همین دلیل شما باید در اسرع وقت برای تعمیر سیستم ترمز خودرو خود اقدام کنید.

    چه زمان باید برای تعمیر ترمز بی ام و اقدام کرد؟

  • روشن شدن چراغ ترمز: هنگامی‌که روی صفحه مانیتور خودرو، چراغ ترمز روشن شده باشد، باید خودرو خود را متوقف کرده و سیستم ترمز آن را بررسی نمایید. در صورتی‌که چراغ ترمز خاموش نشود، باید برای تعمیر سیستم ترمز خودرو بی ام و، به مراکز مخصوص در این زمینه مراجعه نمایید.
  • لرزش فرمان هنگام ترمز کردن: هنگامی‌که ترمز خودرو بی ام و را فشار دهید، فشار از لنت ترمز به روتور می‌رسد و باعث توقف خودرو می‌شود. هنگامی‌که لنت ترمز آن دچار اختلال شده باشد، در زمان ترمز کردن ماشین، فرمان دچار لرزش می‌شود. این مشکل باید در کمترین زمان ممکن برطرف گردد، در غیر این‌صورت مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.
  • مدت زمان زیاد تا توقف خودرو: اگر فاصله بین فشار دادن پدال ترمز خودرو بی ام و توقف افزایش پیدا کند، نشان دهنده عملکرد نادرست و اختلالات جدی در سیستم ترمز است.

نشت روغن ترمز: زمانی‌که متوجه شدید روغن ترمز در خودرو نشت کرده است، نشان دهنده وجود اختلال در سیستم ترمز است.

بیشتر بدانید: مقایسه ترمز دیسکی و ترمز کاسه ای

بهترین تعمیرگاه برای تعمیر ترمز بی ام و کجاست؟

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول، مجتمع خدمات خودرویی سوم خرداد،واحد4، تعمیرگاه EKservice

چگونه سیستم ترمز خودرو بی ام و را بررسی کنیم؟

معمولا هر فرد با توجه به عادت های رانندگی که دارد، هر چند وقت یکبار برای بررسی سیستم ترمز خودرو بی ام و اقدام می‌کند. در واقع رانندگان باید به گونه‌ای که میزان روغن و آب خودرو خود را بررسی می‌کنند، سیستم ترمز را هم مورد بررسی قرار دهند. چرا که یکی از سیستم های حیاتی در خودرو محسوب می‌شود.

در این صورت می توان اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داد و از بروز اختلالات بزرگتر در سیستم ترمز خودرو بی ام و پیشگیری کرد. در صورتی‌که در طولانی مدت سیستم ترمز خودرو بی ام و را بررسی نکنید، ممکن است که در حین رانندگی با اختلال مواجه شده و امنیت سرنشین از بین برود. در این صورت هزینه‌های ناشی از تعمیر سیستم ترمز هم به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

تست ترمز بی ام و

تمامی قطعات و سیستم های به‌کار رفته در خودروی بی ام و، از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما در طول زمان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. سیستم ترمز بی ام و هم جزو مواردی است که ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار اختلال گردد. افراد باید به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشند تا از تعمیر سیستم ترمز خودرو خود پیشگیری کنند. برخی از راه‌های جلوگیری از خرابی و تعمیر سیستم ترمز خودرو بی ام و، عبارت است از:

  • رانندگی بر اساس اصول صحیح: هنگام رانندگی باید با اصول آن آشنایی داشته باشید. مثلاً در مواقعی که به طور مکرر ترمز را فشار می‌دهید، سیستم ترمز گرم کرده و اختلالات جدی در آن ایجاد می‌شود. همیشه فشار متوسط را به پدال ترمز وارد کنید و سپس آن را رها کنید تا به حالت اولیه بازگردد.
  • رانندگی در مکان های مناسب: تا جایی که امکان دارد، از رانندگی در آب و گرد و خاک زیاد پیشگیری کنید.
  • بررسی روغن ترمز: رانندگان باید هر چند وقت یکبار روغن ترمز خودرو خود را بررسی کنند و در صورتی که دچار نشتی شده باشد، آن را برطرف نمایند.
  • بررسی سیستم ترمز: رانندگان هر چند وقت یکبار باید خودرو خود را در اختیار تعمیرکاران قرار دهند، تا آن را بررسی کنند.
  • توجه به علائم خرابی سیستم ترمز: در صورتی‌که با هر یک از علائم و نشانه‌های خرابی سیستم ترمز خودرو مواجه شدید، باید در کمترین زمان ممکن خودرو را متوقف کرده و برای تعمیر مشکل اقدام کنید. آلارم های بی ام و را بشناسید.

هزینه های بوستر ترمز بی ام و

با توجه به اینکه قیمت اکثر مواد و محصولات در بازار مصرف افزایش پیدا کرده است؛ به همین دلیل افراد قصد دارند که با قیمت‌ها آشنایی داشته باشند. توجه داشته باشید که هزینه ناشی از تعمیر ترمز بی ام و، به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع اختلالاتی که در سیستم ترمز خودرو بی ام و ایجاد شده است، یکی از عواملی است که در ارتباط مستقیم با قیمت‌ها قرار دارد. همچنین در انتخاب تعمیرکار مناسب در این زمینه توجه داشته باشید. چرا که امروزه تعمیرکاران مختلف در زمینه تعمیر سیستم ترمز خودرو فعالیت دارند که هر کدام قیمت‌های خاص را در نظر می‌گیرند.

علت کشیده شدن خودرو به یک سمت چیست؟

روغن ترمز بی ام و

روغن ترمز جزو روغن‌های صنعتی محسوب می‌شود که یک مایع هیدرولیک است و در داخل سیستم ترمز قرار دارد. روغن ترمزها در گروه مایعات قرار دارند و همچون سایر روغن‌های دیگری که در داخل خودرو به کار می‌رود، هدف از کاربرد آن‌ها کاهش سایش و برخورد قطعه‌های متحرک در داخل خودرو است. وظیفه اصلی روغن ترمز این است که نیرو را برای متوقف کردن خودرو در اختیار آن قرار دهد. برای اکثر راننده‌ها خرابی ترمز وحشتناک‌ترین اتفاقی است که در طول مسیر ممکن است رخ دهد.

برای تعمیر ترمز بی ام و یکی از موارد مهم که نیازمند چکاپ و بررسی است سطح روغن ترمز است.

به همین دلیل کارکرد بدون عیب و نقص سیستم ترمز، جزو حیاتی‌ترین مواردی است که در داخل خودرو وجود دارد. پس یکی از اقداماتی که باید برای ترمز خودرو انجام شود، تعویض روغن بعد از چند وقت مصرف است که روغن ترمز در خودرو بی ام و پورشه آلوده‌شده یا مقداری از آن تبخیر شده است. به همین دلیل بعد از گذشت مدت‌زمان لازم، سیستم ترمز به تعویض روغن نیاز دارد تا کارایی خود را به‌خوبی انجام دهد.

زمان تعویض لنتهای ترمز بی ام و

لنت های ترمز دستی در خودروهای آلمانی بسیار دیر تموم میشود. تعویض لنت ترمز دستی در خودروهای آلمانی، همانند سایر قطعات مصرفی خودرو، بستگی به شرایط و استفاده شما از خودرو دارد. در حالت کلی، تعویض لنت ترمز دستی در هر دویست هزار کیلومتر یک بار توصیه می‌شود.

اگر خودروی شما بیشتر در شرایط شهری و ترافیک سنگین استفاده می‌شود، ممکن است لنت ترمز دستی زودتر سایش یابد و نیاز به تعویض داشته باشد. همچنین، سبک رانندگی شما و نحوه استفاده از ترمز دستی نیز بر عمر لنت ترمز تأثیر می‌گذارد.

بهتر است در هنگام سرویس و تعویض لنت ترمز دستی، از قطعات اصلی و با کیفیت برای خودروتان استفاده کنید تا به عمر و عملکرد بهتری دست یابید. همچنین، رعایت توصیه‌های تولیدکننده خودرو و استفاده از لنت ترمز دستی مناسب برای مدل و نوع خودروتان بسیار مهم است.

حتما زمان تعویض قطعات مصرفی bmw را بدانید.

برای تعویض لنت عقب و جلو بی ام و کیلومتر معینی تعیین نشده و بستگی به این داره که خودرو بیشتر مسیر جاده ست یا شهری پر ترافیک مثل تهراناما معمولا هر سی تا چهل هزار کیلومتر نیاز به تعویض لنت میشه که البته به محض اینکه اتومبیل لنت تموم کنه ارور لنت نمودار میشه، اگه زمانی که ارور لنت براتون میاره بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید نیازی به تعویض سیم لنت نیست و در هزینه ی شما صرفه‌جویی میشه. زمان تعویض کنیستر در خودروهای آلمانی هر ۳۰۰ هزار کیلومتر می‌باشد اگه احساس میکنید بوی بنزین داخل کابین زیاد هست و هنگام ظهر در هوای گرم بیشتر می‌شود زمان تعویض کنیستر رسیده است.

سخن پایانی

یکی از حیاتی‌ترین سیستم‌های موجود در خودرو بی ام و، مربوط به سیستم ترمز آن است. در صورتی که سیستم ترمز دچار اختلال شود، باید در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل و تعمیر آن اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است که مشکلات جدی و بزرگتری در خودرو ایجاد شود.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات بی ام و تخصص ماست
2 پاسخ
  1. سلام وقت خوش،
    برای تعمیر ترمز bmw شما امکان ارسال مکانیک در محل دارید؟

    1. درود بر شما جناب رویایی عزیز
      بله یکی از خدمات ما برای تعمیر ترمز بی ام و مکانیک سیار هست که خدمتتون میتونیم بفرستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *