021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

سرویس دوره ای بی ام و

سرویس دوره ای بی ام و خودرو یکی از مراحل مرتبط با نگهداری و تعمیرات دوره‌ای خودرو است که برای حفظ سلامت و عملکرد بهینه خودرو، به صورت دوره‌ای و با تعیین بازه‌های زمانی خاص، انجام می‌شود. این سرویس به صورت مرتب و به موقع انجام می‌شود تا احتمال خرابی و نیاز به تعمیرات بزرگتر را به حداقل برساند.

تعمیرگاه بی ام و

در سرویس دوره‌ ای بی ام و خودرو، تعویض روغن موتور، تعویض فیلترهای هوا، روغن و سوخت، بازرسی و تعمیر سیستم ترمز و سیستم تعلیق، تعمیر و تنظیم سیستم تهویه و کنترل پرش و فشار لاستیک‌ها و بررسی عملکرد سیستم‌های الکترونیکی خودرو انجام می‌شود. همچنین، در سرویس دوره‌ای خودرو، عیب‌یابی و تعمیر خرابی‌های کوچک و رفع نواقص کوچکی که ممکن است در خودرو وجود داشته باشد، نیز انجام می‌شود.

با انجام سرویس دوره‌ای به موقع و با استفاده از قطعات و مواد با کیفیت، می‌توان از طول عمر خودرو و کیفیت عملکرد آن، بهره بیشتری برد و در عین حال، خطرات ناشی از نقص و خرابی‌های خودرو را کاهش داد. برای انجام سرویس دوره‌ای، بهتر است به یک کارگاه تعمیراتی مجاز مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: تعمیر موتور بی ام و

هزینه سرویس دوره ای بی ام و

هزینه سرویس دوره ای بستگی به مدل bmw دارد، به عنوان مثال bmw528 و bmw x3 یا bmw x4 یا بی ام و 328 که موتورهاشون یکی هست این مدلها هزینه سرویس دوره ای حدود 5 تا 6 تومان هست، البته این هزینه به نوع روغن انتخابی مشتری نیز وابسته است.
خیلی ها می خواهند بدانند که بی ام و سالانه چقدر خرج دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که هزینه سرویس دوره ای سالانه bmw سالانه بستگی به مدل خودرو و مقدار کیلومتری که در سال مصرف می کنید دارد. مثلا کسی که در سال حدود 20 هزار کیلومتر می رود سالانه روغن و سرویس دوره ای 5 تا 7 تومان هزینه دارد و در سال نهایتا یکبار 6 تومان هزینه تعویض لنت دارد. در کل قیمت ها متغیره و بستگی به نوع مصرف خودتان دارد و اینکه آیا مصرف شما در داخل شهر و ترافیک هست یا در جاده ها.

سرویس های دوره ای بی ام و در محل

سرویس دوره ای بی ام و خودرو بی ام و شما خارج از تعویض معمولی روغن باید توسط یک مکانیک مورد اعتماد تحت بازرسی ایمنی حرفه ای قرار گیرد. خدمات ایمنی متوسط ​​شامل بررسی کامل تسمه‌ها، ترمزها، چراغ‌های هشدار داشبورد، مایعات موتور، شیلنگ‌ها، فرمان/تعلیق، فشار تایر و برف‌پاک‌کن‌ها می‌شود.

سرویس دوره ای بی ام و

سرویس دوره ای بی ام و بدون رزرو نوبت

چک لیست سرویس دوره ای خودرو عبارتست از یک فهرست از فعالیت‌هایی که باید در هر دوره سرویس خودروی شما انجام شود. این فهرست می‌تواند بر اساس مدل و سال ساخت خودروی شما متفاوت باشد، اما برخی از فعالیت‌های استانداردی که باید در هر سرویس انجام شود عبارتند از:

بررسی و تعویض فیلتر هوای خودرو ( لیست جدول قطعات مصرفی bmw  را ببینید )

بررسی و تعویض فیلتر سوخت

تعویض روغن دنده و فیلتر آن

بررسی و تعویض سیستم ترمز ( راجع به تعمیر ترمز بی ام و سوالی دارید ببینید و بپرسید)

بررسی و تعویض شمع‌های ( علائم خرابی وایر شمع ماشین را می دانید؟)

چک لیست سرویس دوره ای بی ام و خودرو شامل موارد زیر است:

تعویض روغن موتور و فیلتر روغن

بررسی روانکارها و تعویض در صورت نیاز

بررسی و تعویض فیلتر هوا، روغن و سوخت

بررسی و تعویض سیستم ترمز و سیستم خنک کننده

بررسی و تعویض سیستم تعلیق و تعویض ضربه گیرها در صورت نیاز

بررسی و تعویض تسمه های تایمینگ و پمپ آب در صورت نیاز

بررسی و تعویض سیستم تهویه و تعویض فیلتر هوای کابین

بررسی و تعویض سیستم الکتریکی، باطری و شارژر

تعمیرگاه کاتب بی ام و
سرویس دوره ای بی ام و

توصیه می‌شود که چک لیست سرویس دوره ای خودرو را با توجه به کیلومتر خودرو و راه‌های رانندگی تنظیم کرده و هر 6 ماه یا یک سال یکبار آن را چکاپ کنید. به علاوه، همیشه در صورت وجود هرگونه نشانه‌ی خطر، مشکل یا مشکلات دیگر در خودرو خود، به تعمیرگاه بی ام و مراجعه کنید تا بررسی و تعمیر شود.

سرویس دوره ای خودرو بی ام و و خودرو های لوکس

سرویس دوره‌ای بی‌ام‌و یا به اصطلاح BMW Subscription یکی از سرویس‌های موجود در صنعت خودروسازی است که توسط شرکت بی‌ام‌و ارائه می‌شود. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا به جای خرید یک خودرو جدید، آن را با مبلغی سرحال نگهداری کنید.

با اشتراک در این سرویس، شما می‌توانید به مدت معینی (مثلاً ۱۲ ماه) از خودروی بی‌ام‌و خود بدون هیچ ایراد و خرجی استفاده کنید و در این مدت می‌توانید از تمامی خدمات و تعمیرات مربوط به خودرو استفاده کنید.

به عنوان مثال، در ایالات متحده، بی‌ام‌و این سرویس را با نام Access by BMW ارائه می‌دهد که برای استفاده از آن شما باید ابتدا عضویت در برنامه را خریداری کنید و سپس بر اساس پلن انتخابی خود، مبلغ ماهیانه معینی را پرداخت کنید.

با اشتراک در سرویس دوره‌ای بی‌ ام‌ و، شما نیازی به خرید خودرو ندارید و می‌توانید به راحتی و بدون هزینه‌های اضافی مرتبط با نگهداری و تعمیر خودرو، از خودروی مورد نظر خود استفاده کنید. ارزش این سرویس برای هر فردی به شرایط شخصی و نیازهای خودرو او مربوط است.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات بی ام و تخصص ماست
یک پاسخ
  1. هزینه سرویس دوره ای بی ام و حدودا چقدر میشه من میخوام بخرم گفتم بپرسم آیا میتونم از پس هزینه هاش بربیام؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *