021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

تعمیر سانروف‌ بی ام و

در اینجا می خواهیم راجع به تعمیر سانروف بی ام و بگوییم. چطور میشود مشکلات سانروف را بدون دردسر حل کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید. یکی از پانل‌های متحرکی که برای باز کردن پنجره سقف خودرو استفاده می‌شود، سانروف‌ است که باعث ورود هوا خوب و نور به محفظه قسمت مسافر می‌شود.

تعمیر سانروف‌ بی ام و

سانروف خودرو نقش مهمی در حفاظت از مسافرین و خودرو در برابر نور خورشید، باران، برف و سایر عوامل آب و هوایی دارد. با این حال، با گذشت زمان و تحت تأثیر عوامل مختلف مانند شکستگی و یا خرابی در برخی اجزای سانروف، نیاز به تعمیر آن به وجود می‌آید.

تعمیر سانروف خودرو می‌تواند به دو روش انجام شود: تعمیر اجزای خراب و یا جایگزینی سانروف به صورت کامل. برای تعمیر اجزای خراب، نیاز به تعویض یا تعمیر نوک و پارچه سانروف، قاب‌ها و یا مهره‌ها می‌باشد. در صورتی که خرابی بسیار جدی باشد، جایگزینی سانروف به صورت کامل نیز لازم است.

برای تعمیر سانروف خودرو، بهتر است به یک مرکز تعمیراتی خودرو مراجعه کنید. تعمیر سانروف خودرو باید توسط تکنسین‌های مجرب و با استفاده از قطعات اصلی و متناسب با نوع و مدل خودرو انجام شود. همچنین، پس از تعمیر، باید از عملکرد سانروف اطمینان حاصل شود و از آن به درستی استفاده شود.

در نهایت، توصیه می‌شود که در صورت هرگونه خرابی در سانروف خودرو، به سرعت به تعمیرگاه بی ام و که بسیار معتبر و مجرب است مراجعه کنید تا خرابی در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر شود و از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

روش های تعمیر سانروف خودرو در مواجهه با خرابی های ناگهانی

سانروف یک پانل متحرک می‌باشد که به دو شکل دستی و موتور رانده می‌شود که این دو نوع سانروف‌ می‌توانند در اندازه‌ها، شکل، سبک‌های متفاوتی در بازار وجود دارد .

سانروف درواقع پانل شیشه‌ای هستند که در سقف ماشین استفاده می‌شود، این قسمت در ماشین به عنوان یک آپشن بسیار خوب شناخته شده است چون یکی از ویژگی‌های عالی که دارد، ورود هوای تازه و عالی به درون خودرو هنگام رانندگی است.

شاید فکر کنید که با پایین آوردن شیشه‌های خودرو می‌توان همچین ویژگی را داشت اما، با این کار باد مستقیم به صورت شما برخورد می‌کند و باعث حواس پرتی شما می‌شود.

بی ام و یکی از خودروهای محبوب و پرفروش در نزد ایرانیان است که روزانه تعداد زیادی از این خودرو در خیابان‌‌ها مشاهده می‌کنید که یکی از قسمت‌‌های جذاب این خودرو قسمت سانروف آن است.

زمانی که شما قصد خرید خودرو را دارید قسمت سانروف آن برایتان سرگرم کننده است اما باید در نظر داشته باشید که تعمیر کردن و سرویس این قسمت از خودرو هزینه‌های فراوانی را دارد.

مشکلات رایج سانروف خودرو و راه حل های آنها

درصورتی که سانروف ماشین غیر قابل استفاده شود ممکن است به دلایل مختلفی مانند: خراب بودن موتور، خراب شدن فیوز، معیوب بودن سوئیچ باشد.

درصورتی که سانروف خودرو خراب شود باید  حتما هرچه زودتر تعمیر شود چون تعمیر این قسمت بسیار ضروری است چون درصورتی که خراب باشد ممکن است سقف ماشین باز بماند که در این صورت هم امنیت ماشین پایین می‌آید و هم درصورتی که باران ببارد درون ماشین خیس خواهد  شد که در تمامی این موارد امنیت و سالم بودن خودرو به خطر می‌افتد.

یکی از رایج‌ترین مشکلات سانروف بی ام و و سایر خودروها، نشت سانروف است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند: فرسودگی یا پارگی درزگیر‌ها، گرفتگی هنگام تخلیه سانروف  باشد که برای تعمیر و درست کردن آن نیاز به هزینه زیادی نیست اما درصورتی که  به دلیل نشت، آب به قسمت‌های مهم و بحرانی نفوذ کند، آسیب‌های جدی در خودرو شما ایجاد می‌کند.

سانروف دارای شیشه است که این شیشه بسیار سنگین است و به آسانی شکسته نمی‌شود اما ممکن است به دلیل مختلف این شیشه دچار شکستگی و یا ترک خوردگی شود که در این صورت باید شیشه آن بصورت کامل تعویض شود چون درصورتی که ترک خوردگی وجود داشته باشد، اول اینکه میزان انرژی و سوخت خودرو بیشتر می‌شود و همچنین احتمال شکستن ناگهانی شیشه هنگام رانندگی وجود دارد.

تعمیر سانروف خودرو

همانطور که گفتیم سانروف خودرو از قسمت‌های جذاب و مهم برای خودرو به شمار می‌آید وسالم بودن آن از جمله کارهای مهم به شمار می‌آید.

اگر شما یک موتور خودرو سالم دارید ولی سانروف دچار مشکل است باشد و به طور کامل بسته نشود، احتمال اینکه چرخ‌ دنده‌های آن به دلیل کثیفی گیر داشته باشد وجود دارد.

برای برطرف کردن این موضوع می‌توانید شیشه سانروف را جدا کنید و چرخ دنده‌ها را بررسی کنید تا مشکل برطرف شود، اگر خودتان نمی‌توانید این مشکل را برطرف کنید، می‌توانید به تعمیرگاه مخصوص بروید تا این کار را برایتان انجام دهند.

از دیگر مشکلات و خرابی‌های سانروف ماشین، بروز سروصدا‌ است که یه مشکل بسیار آزار دهنده و اذیت کننده است که برای رفع این مشکل می‌توانید انتهای سانروف را روغن‌کاری شود؛ درصورتی که پس از این کار هنوز سروصدا از بین نرفت احتمال وجود مشکلات دیگر مثل هم‌تراز نبودن شیشه سانروف و… وجود دارد که باید برای برطرف کردن آن به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

به صورت کلی تعمیر کردن این قسمت از خودرو توسط متخصصان و افراد ماهر در این امر باید صورت بگیرد درواقع، افراد باید از انواع موتور سانروف بی ام و و سایر خودرو‌ها مطلع باشند همچنین توانایی تعویض قسمت‌‌های مختلف آن را داشته باشند تا به سایر قسمت‌های آن آسیبی وارد نشود.

برای اینکه بتوانید متخصصین ماهر در این امر را بشناسید و بتوانید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید و با اطمینان خاطر سانروف ماشین خود را تعمیر کنید، می‌‌توانید به کارشناسان ما که در این امر اطلاعات کامل را دارند مراجعه کنید.

مشکلات رایج سانروف ماشین

تا اینجا با یکسری از مشکلات رایج و مختلف سانروف ماشین آشنا شده‌اید‌ که برخی از این مشکلات به آسانی قابل تعمیر و درست کردن هستند ولی برخی دیگر نیاز به مراجعه به متخصصین این کار را دارند تا بتوانند مشکل به وجود آمده را برطرف کنند و بعدها مشکلات بزرگتری را ایجاد نکند.

در ادامه به بررسی سایر مشکلات و تعمیر سانروف بی ام و یا خودروهای دیگر می‌پردازیم.

خرابی موتور سانروف از جمله مشکلات رایج است که درصورتی که سانروف نتواند به درستی جمع شود یا اینکه به خوبی کار نکند می‌تواند به علت از کار افتادن و خرابی موتور خودرو باشد که در صورت وقوع این مشکل باید به شکل حرفه‌ای و توسط تعمیرکار و متخصصین این مشکل برطرف شود که ممکن است هزینه زیادی را به دنبال داشته باشد.

از دیگر مشکلات می‌توان به آسیب دیدن کابل سانروف اشاره کنیم، درصورتی که متوجه صداهای عجیب و یا باز و بسته نشدن کامل سانروف شدید، احتمال خرابی و آسیب دیدگی کابل سانروف وجود دارد که این مشکل بیشتر در خودروهای قدیمی رخ می‌دهد و به مرور زمان مسیر کابل و کابل فرسوده می‌شود.

همانطور که در ابتدای بحث گفته شد، نشتی سانروف از جمله مشکلات رایج است که درصورتی با وجود بسته بودن سانروف، آب یا برف نشت کند و وارد ماشین شود می‌توان به این مشکل پی برد.

این مشکل می‌تواند به دلیل مسدود شدن سانروف توسط برگ، زباله و سایر موارد باشد یا اینکه لاستیک سانروف دچار آسیب دیدگی باشد  که با بررسی و نگاه کردن به سانروف به این مشکل پی ببرید.

هزینه های تعمیر سانروف بی ام و یا سایر خودروها با توجه به اینکه نوع مشکل چیست و نوع سانروف شما چگونه است ‌می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد.

شما می‌توانید با بررسی مشکل سانروف خودرو خود و اینکه به چه وسایل و ابزارهایی نیاز است می‌توان به تعمیرگاه‌های معتبر که دارای متخصصین و افراد ماهری هستند مراجعه کنید و به بهترین شکل و با کمترین هزینه، سانروف خودرو خود را تعمیر کنید.

سانروف خودرو: این عبارت به خودروهایی اطلاق می‌شود که دارای سقف بردار و بازشو هستند و به صورت دستی یا خودکار قابل باز و بسته شدن هستند.

بردگی سانروف: این عبارت به محدوده‌ای از سانروف اشاره دارد که به هنگام باز شدن، سقف خودرو را بالاتر از سطح خودرو می‌برد تا فضای بیشتری برای سرنشینان فراهم شود.

سیستم سانروف: این عبارت به مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزاتی اطلاق می‌شود که برای باز و بسته کردن سقف خودرو استفاده می‌شوند، مانند موتورهای الکتریکی، سیم‌کشی‌ها، سیستم هیدرولیک و …

سانروف ثابت: این عبارت به سقفی اطلاق می‌شود که نمی‌تواند باز و بسته شود و ثابت بر روی بدنه خودرو قرار دارد.

سانروف برقی: این عبارت به سانروفی اطلاق می‌شود که با استفاده از قدرت الکتریکی باز و بسته می‌شود و توسط یک کلید در داخل خودرو کنترل می‌شود.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات بی ام و تخصص ماست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *