021-22618760

تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول

تعمیر جلوبندی بی ام و

در اینجا می خواهیم راجع به تعمیر جلوبندی بی ام و یا همان سیستم تعلیق بی ام و بگوییم پس در ادامه همراهمان باشید. جلوبندی بی ام و نیز ممکن است بنا به نیاز، به تعمیر احتیاج پیدا کند. در واقع تعمیر جلوبندی بی ام و به تعمیرات قسمت زیر و جلوی خودرو مربوط میشود که قسمت زیرین مربوط به تعلیق اتومبیل و کم کردن لرزش کابین در هنگام حرکت است.

تعمیر جلوبندی بی ام و

جلوبندی خودرو زمانی که صحیح عمل کند باعث میگردد سایر قسمت ها هم به صورت ایمن و منظم فعالیت کنند. از جمله بخش های مربوط به این قسمت میتوان به جعبه‌ فرمان، کمک فنر، گیربکس و سیبک های خودرو اشاره کرد.

لازم به ذکر است که هر چه قدر کیفیت جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو بهتر عمل کند، رانندگی با خودروی بی ام و نیز به‌ مراتب راحت‌تر است.

نکته های مربوط به تعمیر جلوبندی بی ام و

در قدم اول برای تعمیر جلوبندی بی ام و باید به این تجربه برسید که جلوبندی خودرو با سیستم تعلیق دو مبحث جداگانه ای هستند. در واقع سیستم تعلیق را میتوان به عنوان جزیی از جلوبندی خودرو طبقه بندی کرد. بخش اصلی را در تعمیر جلوبندی خودروهای لوکسی مانند بی ام و را میتوان تعمیر فرمان و کمک ‌فنرها معرفی نمود.

کمک‌ فنرها در حکم ضربه‌ گیر خودرو عمل میکند تا ضربات وارده را در هنگام حرکت خودرو دفع نماید. این عمل باعث میگردد که قسمت‌هایی مانند فرمان، گیربکس و دیفرانسیل از سایش و فرسودگی زود هنگام در امان باشند. در واقع هندلینگ خودرو بی ام و در وهله نخست وابسته به جلوبندی خودرو و عملکرد صحیح آن است.

شاید جلوبندی خودرو در نظر برخی ساده و بی اهمیت باشد اما در واقع از بخش های تخصصی و مهم هر خودرویی، محسوب میگردد. در لحظه ی مواجه شدن با نقص در این قسمت، مهمترین نکته اقدامات لازم برای تعمیر است. تعمیر جلوبندی بی ام و در وهله نخست به مدل خودرو و شکل ظاهری آن مربوط خواهد شد.

بیشتر بدانید: تعمیر سانروف بی ام و

قطعات موجود در جلوبندی بی ام و

از جمله قطعات مهم موجود در جلوبندی خودرو بی ام و میتوان مواردی چون کمک ‌فنر خودرو، توپی چرخ‌ ها، اکسل، میل موج گیر فنر خودرو، چرخ خودرو، بلبرینگ و سیستم تعلیق خودرو را عنوان کرد.

سیستم تعلیق bmw

خرابی و نقص در هر یک از این قسمتها میتواند به عنوان تعمیر جلوبندی بی ام و مورد بحث قرار گیرد. این که خرابی آنها چگونه میتواند شما را متوجه کند را در ادامه بیشتر شرح خواهیم داد. فقط به خاطر داشته باشید که برای تعمیر این قسمت مهم خودرو یافتن تعمیرگاه با دانش کافی و قطعات اصلی نکته حائز اهمیتی می‌باشد.

بیشتر بدانید: نحوه استفاده صحیح از دنده اتومات

تعمیر سیستم تعلیق بی ام و

ارائه خدمات سیستم تعلیق بی ام و در مجموعه ما با در نظر گرفتن عمر قطعات جلوبندی انجام می‌شود بعد از عیب یابی و تشخیص خرابی جلوبندی خودرو بی ام و فقط قطعه ای که نیاز به تعویض دارد تعویض میگردد .

برای مثال طبق های بی ام و از استحکام بالایی برخورداند و در اکثر مواقع فقط با تعویض بوش های طبق مشکل جلوبندی ماشین حل می شود. در صورتی که طبق ها نیاز به تعویض داشته باشند ما آنها را با قطعات اورجینال جایگزین میکنیم . تعمیر کمک فنر بی ام و کاری غیر اصولی است که بعضا توسط برخی همکاران بی تجربه ما انجام می شود. کمک فنر بی ام و بعد از خرابی به طور حتم باید تعویض گردد.

تعمیرگاه جلوبندی بی ام و

از جمله خرابی های که میتواند در قسمت جلوبندی خودرو ایجاد شوند عبارت است از:

۱- لرزش فرمان خودرو در هنگامی که مشغول رانندگی هستید میتواند نشانه ی خوبی برای بیان نقص در قسمت جلوبندی خودرو باشد. این علامت در اثر عواملی چون عدم تعادل چرخ‌ها یا خرابی در بلبرینگ ممکن است اتفاق بیفتد.

۲- ممکن است در هنگام رانندگی متوجه شوید که خودرو به یک سمت انحراف دارد که علت آن میتواند اشکال در اتصالات فرمان و یا تنظیم نبوده زاویه چرخ‌ها باشد.

۳- ماشین اصطلاحا گیج میزند و رانندگی را برای شما دشوار می‌کند که علت آن را میتوان در شل بودن میله‌ی تعادل خودرو جست و جو کرد.

۴- هنگامی که از ناهمواری یا موانع پیش رو عبور میکنید ممکن است صدای سوت زدن چرخ‌ها یا هر سر و صدای غیر معمول را بشنوید.

۵- سایش تایرها به شکل ناهمگون یا به اصطلاح بهتر لاستیک سابی نیز میتواند ناشی از نقص در جلوبندی خودرو باشد. از نشانه های آن نیز شنیده شدن سوت در زمان دور زدن از لاستیکها خواهد بود.

۶- مورد بعدی کشیده شدن فرمان خواهد بود که در بسیاری موارد از جمله نشانه های وجود نقص در قسمت جلوبندی بی ام و است. این مورد را میتوانید در هنگامی که سرعت بالاتری دارد بهتر متوجه شوید. علاوه بر این که در هنگام بالا رفتن سرعت اتومبیل، فرمان با لرزش‌های شدید همراه میگردد، وجود مشکل در فرمان بی ام و اصولا ممکن است به جهت بالانس نبودن چرخ‌های خودرو و ایراد در سیبک نیز باشد.

۷- مشاهده نشت روغن بر روی قطعات جلوبندی مانند فنر و کمک فنر، هنگامی که قسمت‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهید نیز میتواند نشانه ای از اشکال در جلوبندی باشد.

تعمیر جلوبندی بی ام و

این علائم جزو بارزترین مواردی است که میتواند شما را از خرابی قسمت‌های مختلف جلوبندی بی ام و bmw آگاه کند. بعد از این که پی بردید جلوبندی خودرو دچار اشکال شده است می بایست با توجه به نشانه های مربوط به خرابی برای تعمیر اقدام نمایید.

بیشتر بدانید: علائم پنچری ماشین چیست؟

دقت داشته باشید که فقط به نشانه ها تکیه نکنید. چرا که ممکن است یک نقص در قسمت جلوبندی خودرو با نشانه های متفاوتی بروز کند. چنان چه عامل اصلی مشخص نگردد و به اشتباه قطعه ای تعویض گردد، میتواند آسیب ها، خرابی بیشتر و هزینه های بالاتری را به شما اعمال کند. پس لازم است یک تعمیرکار حرفه ای بی ام و هم نشانه های شما را به صورت تخصصی تر بررسی کند.

قیمت جلوبندی بی ام و bmw

قیمت جلوبندی بی ام و bmw یک قیمت قطعی نیست چون بستگی دارد کدام قطعه خراب شده است و یا نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. شدت آسیب به چه میزان می باشد. گاهی با تعویض یک قطعه ارزان قیمت مشکل جلوبندی بی ام و شما حل می شود و اغلب این در زمانی که خودرو سرویس دوره ای bmw رفته به سرعت متوجه ایراد آن می شوید و هزینه های شما به شدت کاهش می یابد.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات بی ام و تخصص ماست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *